مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 دی 1397 ساعت 15:412018-12-29سياسي

فارس من| مشکل چهارراه نگین محرز شد/ شورای ترافیک اصلاح چهارراه کج را پیگیری می کند


پس از پیگیری های مکرر خبرگزاری فارس و انتقال مشکل مهرنشینان سمنانی مبنی بر تصادف های مکرر در یکی از چهارراه های غیراستاندارد اما پرتردد این منطقه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، شماری از شهروندان سمنانی در سامانه پرداختند.

شهروندان سمنانی نوشتند: ما عده ای از ساکنان شهرک امیرالمؤمنین (ع) منطقه مدیران شرقی سمنان هستیم؛ تصادف های مکرر در تقاطع این منطقه از ما سلب آسایش کرده؛ علی رغم پیگیری ها و قول مساعد مسؤولان برای رفع این مشکل تاکنون شاهد اقدامی نبوده ایم .

مردم از خبرگزاری فارس استان سمنان خواسته اند تا علاوه بر پیگیری مشکل اهالی این منطقه، علت عدم اجرایی یا تعویق تحقق قول مسؤولان را جویا شود و اطلاع رسانی کند.

درگیری بین رانندگان؛ صحنه ای تکراری با پیگیری خبرنگار فارس و حضور در محل و گفت وگو با تنی چند از اهالی مشخص شد که ساکنان این نقطه از شهر سمنان با ابراز گلایه مندی از نقص این چهارراه که منجر به هرج و مرج و گاهی درگیری بین رانندگان می شود، باز هم درایت و خویشتن داری رانندگان را مانع از وقوع تصادف های پیاپی روزانه در این نقطه از شهر می دانند.

شهروندان سمنانی با انتقاد از چرایی محروم بودن این نقطه کور از نصب چراغ قرمز، سرعت گیر و علائم خط کشی عنوان کردند: شاید علاجی برای درمان چهارراه کج نباشد؛ اما لااقل مسؤول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مشکل چهارراه نگین محرز شد/ شورای ترافیک اصلاح چهارراه کج را پیگیری می کند

فارس من| مشکل چهارراه نگین محرز شد/ شورای ترافیک اصلاح چهارراه کج را پیگیری می کند